Tko smo mi

Tvrtka Montmontaža osnovana je 1950. godine te je prisutna kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima diljem svijeta. Montmontaža je sinonim za besprijekornu gradnju, održavanje ili rekonstrukciju magistralnih plinovoda, vrelovoda, rafinerijskih postrojenja isto tako je prisutna u strojogradnji i niskogradnji, distribucijom plina i energije u srednjoj i jugoistočnoj Europi.

Sa sjedištem u Zagrebu, Montmontaža d.d. je predvoditelj Montmontaža Grupe te je ujedno i većinski vlasnik grupe tvrtki, koje kao samostalni izvođač i u ime vlastitog računa rade diljem svijeta na izgradnji, održavanju i rekonstrukciji industrijskih postrojenja, zgrada, infrastrukture, energetskih instalacija i rafinerija.

Povijest

Povijest Montmontaže počinje danom osnutka tvrtke 70 godina unatrag, kada je nekolika manjih tvrtki za montažu i instalacije spojeno u državnu tvrtku.

Ubrzo se proširila po cijelom području bivše Jugoslavije, ali i u inozemstvu, posebno sredinom šezdesetih i sedamdesetih godina sa značajnim širenjem na tržišta Europe (Njemačka, Norveška, Nizozemska), Afrike (Tanzanija, Alžir, Libija), bivši SSSR, Kuba, Irak, Iran i druge države svijeta.

Također povezane tvrtke su bile osnovane čak i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Protekom godina tvrtka je u nekoliko navrata mijenjala strukturu i naziv ali kvalitetu i profesionalizam nikad. Poslovanje se vodilo pod imenom Jugomontaža, Juvent, Monting-Montmontaža, a na Montmontažu konačno dolazi 1992. godine kada se nakon političkih i gospodarskih promjena i uspostave Republike Hrvatske tvrtka transformira iz paradržavnog u 100 % privatno javno vlasništvo.

Tijekom posljednjih 70 godina

Montmontaža se sustavno razvijala, implementirala nove tehnologije, ulagala u ljudske resurse kako bi danas bila prepoznata kao pouzdan i siguran partner u izgradnji, održavanju i rekonstrukciji: industrijskih postrojenja za naftu i plin, cjevovoda za sve medije, kemijskih i petrokemijskih postrojenja te čeličnih konstrukcija.

Mission and Goals

Misija i strategija MONTMONTAŽE je biti lider u svojim odabranim područjima poslovanja, te tako dugoročno ostvariti povrat na svoj uloženi kapital znatno veći od cijene kapitala.

Tako ima za cilj stvoriti vrijednost i osigurati dioničarima povrat na njihovo ulaganje razmjeran riziku, a tako i osigurati kontinuitet i neovisnost korporacije.

Poslovne aktivnosti

Prilikom odabira poslovnih aktivnosti kroz koje se želi postići gore navedeni cilj, fokus je gotovo u potpunosti na onim tržištima i projektima na kojima se mogu iskoristiti postojeće temeljne kompetencije Grupe, odnosno njezina komercijalna i tehnička stručnost i dosadašnja iskustva.

Međutim, općenito se društva Grupe pozicioniraju u skladu s prevladavajućim tržišnim uvjetima i fokusiraju se na vrh tržišta na kojima su potrebne nove tehnologije i inovacije, kako bi se ograničila konkurencija.

Aktivnosti

Gotovo svi projekti koje provode tvrtke Grupe su takve prirode koja zahtijeva specifične kriterije izvedbe u pogledu kvalitete, izvedbe, pravovremenog izvođenja itd. koje utvrđuju njihovi klijenti, uključujući poštivanje međunarodnih standarda.

Samo tehničko iskustvo i stručnost uz poštovanje striktnih internih procedura, poput onih potrebnih za dobivanje ISO 9000 akreditacije, mogu ograničiti ove rizike. Korporativni strukturni i organizacijski koncept MONTMONTAŽE temelji se na projektnom principu orijentacije poslovanja.